Hejsa . Jeg vil prøve at se om jeg kan samle nogle gæve Midt og Vestjyder eller bare danskere generelt til en rigtig god gruppe Tanks spillere .
Lidt om mig selv, Jeg er 44 år, har 4 børn, nogle er gamle nok til at spille her på sitet. Jeg bor i Ølstrup som ligger mellem Ringkøbing ( min fødeby ) og Videbæk .
Jeg spiller i perioder ganske ofte herinde og også mange timer, og er altid klar til at hjælpe med spørgsmål og kampe.
Jeg har udviklet 9 tier 10 tanks og en frygtelig masse af tier 1 - 9.
Mine ratings er ikke de bedste i alt, da jeg de første 2 år nærmest kun kørte i tier 2, da jeg var i en anden klan, hvor vi kun brugte tier 2 .
Min rekord er 12 tanks ødelagt i en kamp og har en masser kampe med op til 11 ødelagte.
Nok om mig skriv lidt om dig og hop med i min klan så får vi det sjovt.
Bruger skype og TS men dette er ikke et must for jer overhovedet.
Held og lykke og god kamp til alle herinde.