[VEST] Midt og Vestjylland

Vi er her for at have det sjovt, så husk ingen dør rigtigt under spillet, håber jeg i hvert fald ikk

Description

Hejsa . Jeg vil prøve at se om jeg kan samle nogle gæve Midt og Vestjyder eller bare danskere generelt til en rigtig god gruppe Tanks spillere .


Lidt om mig selv, Jeg er 44 år, har 4 børn, nogle er gamle nok til at spille her på sitet. Jeg bor i Ølstrup som ligger mellem Ringkøbing ( min fødeby ) og Videbæk .


Jeg spiller i perioder ganske ofte herinde og også mange timer, og er altid klar til at hjælpe med spørgsmål og kampe.


Jeg har udviklet 9 tier 10 tanks og en frygtelig masse af tier 1 - 9.


Mine ratings er ikke de bedste i alt, da jeg de første 2 år nærmest kun kørte i tier 2, da jeg var i en anden klan, hvor vi kun brugte tier 2 .


Min rekord er 12 tanks ødelagt i en kamp og har en masser kampe med op til 11 ødelagte.


Nok om mig skriv lidt om dig og hop med i min klan så får vi det sjovt.


Bruger skype og TS men dette er ikke et must for jer overhovedet.


Held og lykke og god kamp til alle herinde.

Clan statistics

Number of members: 3

Total
Ø Battles1032
Ø WN8379,31
Ø WinRate46,01%
Anzeigen

Clan members

#Player name30D WN830D BattlesWN8Ø WinRateBattlesLast battlePositionJoined
1john23960,000411,1145,30%2044Recruit
2baby20110,000345,0448,09%967Commander
3clausrj0,0000,0039,29%84Recruit

Skirmishes statistics

#Player name7D Battles30D Battles
1john239600
2baby201100
3clausrj00
Anzeigen

Clan history

Player nameChangeDate